måndag 23 juli 2012

Teen choice awards 2012

Vissa kvällar tänker jag så här:
"Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, efter som jag ska upp hyfsat tidigt imon"
Ibland så funkar det faktiskt! Men inte när ens syster kommer hem och säger:
"Demi Lovato är programledare i Teen choice awards klockan 2.00 inatt"
Då blir det att man sitter uppe och tittar på detta.

Det höll på mellan 2.00-4.00 och det var sååååå värt det!
Teen Choice Awards 2012 - ArrivalsTeen Choice Awards 2012 - Arrivals           Teen Choice Awards 2012 - Arrivals  Teen Choice Awards 2012 - Arrivals Teen Choice Awards 2012 - ArrivalsTeen Choice Awards 2012 - ArrivalsTeen Choice Awards 2012 - Arrivals  




Idag har Karin varit här! Vi var i stort sätt lika trötta båda två, så vi gjorde inget speciellt. När Karin åkte hem sen, vid 17.00, så somnade jag genast. Jag blev väckt av Sixten en timma senare och var ännu tröttare då, men jag gjorde allt för att hålla mig vaken. Och jag lyckades! :D

Nu sitter jag och kollar på Mean girls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar