måndag 30 juli 2012

London dag 2, del 1!

Dag två delar jag in i 2 inlägg, på grund av extremt mycket bilder.

Nu tänkte jag berätta om andra dagen i London. Jag kan även nästan kalla den: den bästa dagen i London ;D

Vi vaknade ganska tidigt för att hinna med ett tåg. Detta tåg skulle ta oss till en busshållplats. (inser nu när jag läser vad jag just skrivit att det låter som om jag tror att jag skriver en bok, men aja)
Bussen som kom måste vara den tuffaste bussen i historien, och den körde oss till Warner Bros Studios.

Hela turen var helt underbar! Så detta fick vi se och göra:
 Daniel Radcliffe´s, Rupert Grint´s och  Emma Watson´s handavtryck

Entren


Harrys rum i första filmen

The great hall




Harry Potter´s, Hermiones Granger´s, Cho Chang´s and Viktor Krum´s Yule ball outfit´s 

Ron Weasley´s Yule ball outfit





Fleur Delacours kläder

Ron Weasleys säng

Trollstavar

The fat lady



Gryffindors sällskapsrum 

Osynlighetsmanteln 












Weasleys hus


Del 2 kommer ikväll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar