måndag 30 juli 2012

London dag 2, del 2!


Då va det dags för del 2! :D
Nattbussen
Sixten

Mums!
Fanny vid Dursley´s hus

Jag vid Dursley´s hus
Hogwarts bridge
Sixten i Mr Weasley´s bil

Jag och Fanny i  Mr Weasley´s bil
Jag och Fanny i Hagrids motorcyckel
Huset Harry bodde i som liten





Diagon Alley
Fred och George Weasley´s affär
Massa ritningar
Hogwarts modell
Hogwarts slottet
Några av alla trollstavar som användes i filmen

Vi fick också testa flyga på en kvast, i ett greenscreen rum. Helt awesome!
Jag köpte "the time turner" och en "chocolate frog" i souvenirbutiken :D

Senare på kvällen åt vi på Rainforestcafé, en av mina favorit restauranger :)

Vi passade på att fira att jag och Fanny hade fyllt år

Efter vi ätit, hittade vi en grym M&M´s affär!









Or  evenings, or days  or... 

Denna dagen var helt klart den bästa dagen i London! Det var sjukt häftigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar