söndag 15 juli 2012

Göteborg!

God kväll!
Nu sitter jag på vårat hotellrum i Göteborg och tittar på film :)
Jag ska snart ta och sova, men först ska jag blogga.


Dagen har varit bra. Jag åkte som sagt in till Jönköping, för att lämna in min telefon, men det fick jag inte, så nu mera lever jag med min reservtelefon, men den funkar i alla fall :D Sen tog jag bussen tillbaka till Habo. Jag var hemma i ca 40 minuter, innan jag och mamma, åkte för att hämta Sixten hos en kompis. Av kompisens familj, hade han fått en liten väska med godsaker, för han var så duktig på talang tävlingen han var med i :)


Sen hämtade vi upp pappa hemma och Fanny på Ica, sen åkte vi till Göteborg. Pappa lämnade av mig, mamma och Sixten på hotellet, sen körde han Fanny till flygplatsen, eftersom hon ska till Frankrike. Och nu sitter vi här på hotell rummet, jag, mamma, pappa och Sixten, och Fanny har precis landat.



God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar