onsdag 18 juli 2012

Mellbystrand

Förra veckan, var jag hos Edith i Mellbystrand i två dagar, så nu tänkte jag blogga om det! :D

 Det hela började med en bil resa till Falkenberg, för att lämna Sixten hos farmor och farfar
 Efter lite fika och prat, åkte vi vidare till:
 Mamma och pappa lämnade mig hos Edith och for vidare till Båstad.
Det första vi gjorde var en liten cyckel/longboard tur runt i Mellbystrand, så jag fick se hur det såg ut :D
Men ganska snart började det regna, så vi tog skydd under ett träd.
Dag 2:
_______________________________________________________________________________
Andra dagen vaknade vi vid åtta, och cyklade till springspåret. Edith var på väg att bli sjuk, så hon satt och väntade på mig undertiden jag  sprang :)

Senare den dagen kom Edith´s sysslings familj. Vi gick ner till stranden, men eftersom Edith var sjuk, så badade vi inte.
Cool tjej.
Jag.

När vi gick tillbaka åt vi en tårta som jag och Edith hade gjort. Jag åt dock inte den, men de andra sa att den var god :D


Dagen där på åkte jag vidare till Öland, men det kommer i ett annat inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar