lördag 28 juli 2012

Skattjakt!

Igår var jag som sagt på Visingsö, och det blev en väldigt lyckad dag!
Vi fick börja med åka båt.
Cool bror.
När vi stigit av båten började våran cykeltur.
Jag läser någon random sak och inser att jag står på en rysk begravningsplats.
Random sak.
Jag tog mig friheten att fota en fin fjäril.


Vi cyklade söder ut och när vi kommit till Näs, stannade vi och tog lite bilder :)

Jag och Sixten
Mamma och pappa
En fyr.
När vi var i Näs, passade vi på att bada, och för att vara Vätten, var det faktiskt hyfsat varmt.
Jag, mamma och Sixten
Det finns någon hemsida eller app eller va det nu är, där man får leta efter en "skatt". Skatten är ett papper som man får skriva på namn och datum på, så när vi var där, så hittade vi 4 skatter. Tror jag. (Jag hjälpte kanske inte till så jättemycket...)
Pappa
Pappa och Sixten

1 kommentar: