tisdag 6 september 2011

Tyst!

Heeej! :D
Idag har jag varit duktig och lagat MASSA mat :D

Eller, kanske inte massa, men till lunch gjorde jag, Emmy och Lisa pizza :) Och till kvällsmat gjorde jag lax-biff till hela familjen, och nu har jag även gjort pastasalad som jag ska ha till lunch imon :D
Duktig flicka :) <3
Min pizza :D

Dagen har varit lite tyst, om man kan säga så.... Jag är nämligen hes, och mellan 07.30-8.45 var jag tyst. Sen gav jag upp xD Så jag och Lisa gick runt med våra weirda röster ;D Sen vid ca 10.30, slutade jag prata igen, och började ungefär vid 11.15 :) Och sen dess har jag pratat :D
Men erkänn grymt? :D


Aja, sen har jag druckit massa honungs vatten (BLÄ)...


Imorgon ska jag och min klass till Lysekil! :D Är rätt så taggad faktiskt! :)
Så alarmet står på 05.30 imon... Och vid 06.50 ska jag vara i skolan ;D

Men nu ska jag städa och plugga :D
Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar