söndag 25 september 2011

Belly dancing! :D

Hej!
Jag tänkte visa bilder ifrån igår! :D
Ällen hade nämligen bjudit in våran dans grupp A-MIX på Belly dancing! :D
Dansen va as kul! :D (för er som inte vet vad belly dancing är, så är det shakira dans ;))

Efter det åkte vi hem till Ällen och gjorde lite allt möjligt :) Vi passade även på att fira att hon har fyllt år! :D

..
Bästa dansgruppen! :D :D :D
.
.
-
Min awesomea belly dancing outfit ;D
.
Och min sminkning :)
.
.
.
.
..
...
...
.....
...
...
...
...
...
...
...

En helt AWESOME eftermiddag och kväll! :D

Kraaaam! :D :D :D

5 kommentarer:

  1. åååååh1 finast bild på linn u! :) fast jag ser ju inte heller helt fel ut ;).........ellerhmmmm kanske x)

    SvaraRadera
  2. oj insåg just att jag hade tagit endel bilder ju! :) (de finaste såklart!) haahah :) EEEGGOOOMEEE! jag e lite trött bara men annars mår jag bra :) tack för att du fråga :)

    SvaraRadera
  3. hahah nej ingela hon limmade men erkänn de ser erkligt ut!!!! :)

    SvaraRadera