lördag 10 september 2011

Helt enkelt Awesome! :D

Hej!
Nu är jag hemma! :D
I morse klockan 07.46, satt jag, Emmy och Lisa på tåget till Sävsjö :D Efter 2 timmars åkande och väntande, kom vi äntligen till Sävsjö, där Simon väntade på oss :)
Tuffingar ;)

Vi gick ifrån stationen till BODA BORG! :D
Ja, och inne på Boda Borg gick det as bra! :D Helt seriöst den här gången xD Vi klarade ALLA banor utan EN :D (Alltså 19 st ;))
Awesome! :D
..
Jag-Emmy-Lisa-Simon

Vi var på boda borg mellan 10 och 17, och sen gick tåget hem vid 18.11 ;)
När vi bytte tåg i Nässjö, fick vi vänta i 50 min, så vi gick till Konsum och köpte kvällsmat :)
..
Macka, yoghurt och Fanta :D

Helt awesome dag! :D

Just nu är jag banvakt åt min lillebror :) Vi sitter och kollar på tv :D

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar