onsdag 14 september 2011

Tandläkaren!

Godmorgon!
Nu tänkte jag berätta något lite mindre intressant för er ;)

Idag ska jag till tandläkaren. Men jag ska inte på någon sån här "undersökning" för att kolla om mina tänder mår bra... Nej, jag ska dit för att prata om min tunga ;)
Haha, låter as lamt... Men mitt tungband sitter förlångt ut, så det är helt omöjligt för mig att till exempel räcka ut tungan. Jag sluddrar även rätt mycket när jag pratar, och det kan bero på tungbandet :) Så idag ska jag som sagt till tandläkaren, så jag får veta lite mer vad det skulle innebära att ta bort det :)

Låter som om jag har värsta mun felet... Men det har jag inte ;) Jag tycker bara att mitt tungband är ivägen ;D

Just nu sitter jag och äter frukost :D
Och såhär ser jag ut idag:
..

Annars idag är det skola, piano, konfirmation och friidrott :D

Ha det bäst!
Kram :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar