fredag 9 september 2011

Fredaaag :D

Hej! :D :D :D
Just nu sitter jag och äter frukost :D
Vårat internätt har segat lite, så jag ska berätta vad ni har missat :)

I onsdags var jag, min kära klass och några andra åttor i Lysekil!
Det var helt okej kul faktiskt :)
Kort samman fattning om dagen:
*Vi åker buss från skolan 07.00
*Tre timmar senare är vi framme
*Vi går in i havetshus
*Vi ska fiska sjöstjänor och sholahejs
*Vandra
*Åka till Mc Donald´s
*Åka hem

På hem vägen satt jag och några till och sjöng :D Jag och Lisa skrev 2 låtar med :D

Gårdagen var inte så pjåkig den heller...
Jag hade skola mellan 8-15, sedan hade vi MiniMovies möte, sen var jag friidrotts trännare, sen tränade jag friidrott (första gången jag tränade överhuvudtaget den här veckan, för min röst och hals har inte funkat som den ska ;)) Sen när jag äntligen kom hem vid ca 20.20, fick jag reda på att det var konfainfo, så då fick jag och mamma åka till kyrkan :)

I morse vaknade jag 05.00 och gick upp och gjorde läxor. Har man inte tid på kvällar, finns det andra tider ;D



Idag ska jag förs till skolan, sen är det dans och sist JAVA :D <3

Så här ser jag ut idag :)

Kraaam :)

1 kommentar:

  1. Fin blogg! Kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? Jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt kommentar. Hi hi O_O.
    Ta hand om er kramiz ☆ =_=

    SvaraRadera