söndag 4 september 2011

AWESOMEEEEEEE!!!!! :D :D :D

Heeeej! :D

Nu är jag hemma efter den bästa helgen på LÄÄÄÄNGE! :D

Jag har nästan inga bilder :'( Men jag tänkte sammanfatta lite med de bilderna jag har :D

Jag tänkte börja ifrån början :)

Fredag:

Vi samlades på pressbyrån i resecentrum i Jönköping runt 18, för att sedan gå till Junedalskolan. Då var det bara jag, och alla andra ordförande i UNF :) Alla var äldre än mig, så jag kände mig rätt liten...

Vid åtta tiden gick vi alla 17 (?) till SOYA och åt kvälls mat :) Riktigt gott! :D

Vi åt buffé och glass till efterrätt :)

Vid tio tiden gick vi tillbaka till skolan och snackade lite vad vi som ordföranden har för uppgifter m.fl. :)

Sen somnade jag runt 12 tiden :)

Bild på Gustav i hans awesomea onepice! :D

Lördag:

Vaknar och går ner och äter frukost klockan 9. Nybakade skones och yorguth <3

På förmiddagen hände inte så mycket... men vid 12.30 kom Emmy, Lisa och Erik :)

Det kom mer folk allt eftersom, och mer och mer i min ålder :D

Efter lunch fick vi gå på en kurs om hur man kan göra roliga aktiviteter med UNF! Vi blev indelade i 4 random grupper, och så skulle vi planera en aktivitet som man hade kunnat göra. Min grupp valde bakdag, och vi diskuterade hur vi skulle kunna få det att funka!

EftermiddagsUNFfika :D

Lite senare på eftermiddagen skulle jag, Lisa och Erik på en kurs om hur vi kan få mer pengar till föreningen och Emmy gick på en kurs om hur man har hand om pengar.

Sen åt vi kvällsmat, som man brukar göra på kvällen.

Efter kvällsmaten körde vi "Catch the flag 3D 2011 *+massa andra konstiga ord*" med "killer"

Och nu undrar ni säkert: Hm... vad är det?

JO! Alla vet väl var flaggleken är? (om inte, googla på det). Men istället för att datta (stavning) varandra, skulle man kasta pingis bollar på motståndarlaget. Och för att komplicera det ännu mer... Blandade vi in "killer" i det hela (killer är att man får ett namn på en person man ska döda + en lapp på vilket sätt man ska döda den) så om man dog i "killer" var man bara ute i leken "Killer" inte "catch the flag........"

JAG KOM 4 AV ALLA 40 PÅ "KILLER" :D :D :D :D :D :D :D

Senare på kvällen satt jag, Emmy, Erik, Lisa och Simon (en vi träffade där) och snackade om allt möjligt xD

Simons fina rygg xD

Vi gick o la oss vid ca 2, men vi försökte dygna, så Emmy somnade ca 05.40, Lisa ca 05.41, Simon vid ca 05,42, Erik vid ca 05,43 och jag ca 06,15... så jag var ca 45 minuter ifrån att dygna ;P

Haha... :D

Söndag: Alla vaknar vid 08.30. Vi går upp och äter frukost (inte alls lika god som gårdagens ;)) och det är typ bara Emmy som är trött xD

Emmy vid frukosten xD

Sen skulle vi städa hela skolan, och det var faktiskt inte så jobbigt, för alla hjälptes åts :D

Vi åt lunch vid 12.30. Och efter det satt jag, Lisa och Emmy och planerade in var Simon ska göra det närmsta halvåret :D

Klockan 14.00 kom Lisas pappa och hämtade mig, Lisa, Emmy, så vi sa hejdå till Simon som skulle åka hem till Sävsjö.

Snacka om den bästa helgen på länge! :D Jag ska se ifall jag kan få tag på fler bilder :)

Kraaaaaaam!

(Klicka här för att komma till UNF´s hemsida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar