måndag 31 januari 2011

USA, here I come!

JAG ÄR MER ÄN SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD JUST NU! :D :D :D
Vet ni??? Jag har VÄRDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR :D :D :D
Idag bokade dom våra USA resa :D :D :D :D Så den 12/7 åker jag till USA för fjärde gången :D :D :D :D :D
Så här kommer våran resa se ut:
Från Habo tar vi bilen till Köpenhamn
Från Köpenhamn tar vi flyget till NEW YORK! och är där i ca 3 dagar :D
Från New york flyger vi sedan till Nashville, och är där i ca 6 dagar :D
Sedan åker vi till drömstaden LA!!!! :D :D :D :D :D Fatta vad fräckt! hollywood och allt! <3
Sedan åker vi till Minneapolis! :D :D :D
Nu är Filippa GLAAAAAAAAAAAD :D :D :D :D :D :D :D :D
BILD BOMB FRÅN USA 2008:

Huset vi bodde i :D
Halloween
Jag ;D
Hehe, jag igen ;D
Syster och Eric :D
Jag sixten fanny och Shrek :D
:D
:D
Hehe, lilla jag xD
Sixten <3>
JAG SYSTER BROR OCH ÅSNA :D
Jag, Sixten och Lisa :D
Min UNDERBARA familj <3

Sixten :D
Längtar som in i något!!!! :D :D :D :D :D :D

3 kommentarer:

  1. Va kul!
    Är ni där i två veckor eller ? :)

    SvaraRadera
  2. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad roooolgt! =D=D=D så avis! ;) =D hihi

    SvaraRadera