fredag 14 januari 2011

Min dag på 2 språk! :D

Godmorgon!
i dag är det en dag som de flesta människorna kallar för FREDAG!!! :D
Ikväll ska jag nog till kyrkan :D
Men innan det är det skola! Vi ska åka skridskor på idrotten, och ha NO på NO'n och ha svenska på svenskan, och engleska på engelskan och... a, jag tror nog ni fattar ;D
Här kommer en bild på när jag var 6 år gammal och klippte mitt hår kort!
Jag visar med en gimp bild hur kort det blev:

Publicera inlägg

Bara för skoj skull... kommer inlägget på Norska nu ;D

God morgen!
I dag er en dag som de fleste kaller for fredag! :D
I kveld tror jeg kirken :D
Men før det er skole! Vi vil skate sporten, og har NO NO'n og har svenske på svensk, og engleska på engelsk og ... en, tror jeg du får bildet :D
Her er et bilde av da jeg var 6 år gammel og klippet håret mitt kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar