lördag 29 januari 2011

Detta har jag köpt idag :D

Boken som det står: "saker jag glömmer att komma ihåg." på, fick jag av Maria xD
________________________________
Förresten!
Filmen var helt UNDERBAR!
Nu hade jag tänkt att ta på mig min pyjamas, men det finns ett litet problem... och med litet menar jag STORT! För den glömde jag hemma xD
Så jag får sova i min fina Hello Kitty t-shirt ;)
Detta kommer att bli dagens sista inlägg, så...
GODNATT ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR, I DENNA UNDERBARA VÄRD!<3
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

  1. DET DÄR! kallar jag shopping! :D BRAVA FILIPPA <3 XD

    SvaraRadera
  2. ååh ! domdär första var skiit snygga ! varifråån ? :DD

    SvaraRadera
  3. Sv: ahaa okej ! :D men Zara finns väl inte i Finland... :( fåår vänta till sommaren då jag ska till Sverige dåå... men då finns väl dom inte kvaar >__<
    och tack dsm ! :D

    SvaraRadera