tisdag 18 januari 2011

Plugga...




Good morning! :D
Jag tänkte börja med att berätta för hur min går kväll spenderades...
Jag visar enklast så här:
Mellan 19.30-21.00, gjorde jag detta:
*Lärde mig 12 veckans ord
*21 glosor
*Jag pluggade inför svenska provet ( nu vet jag vad Presens, imperfekt, futurum, perfekt och pluskvamperfekt är :D)
*Lärt mig nästan en hel stencil om hjärtat
*Skrivit en halv SO uppsats om Mose
Det är andra veckan efter lovet och vi har redan, allt det jag har pluggar på + spanska glosor och SO prov -.-
Lite irriterande, men jag ska inte klaga! För nu kommer jag ju bli super smart! :D
Hehe, idag händer samma sak som ALLTID! Vi har skola ;D
Det är ju våran "S" dag idag som jag skrev förra veckan <3
Hoppas ni får en toppen dag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar