onsdag 26 januari 2011

Knaggebo! :D

Dagen var PERFEKT!
1 timma av denna dag spenderade jag i barnbacken med snowboard xD Sedan åt vi, och efter lunch åkte jag skidor i tre timmar :D Jag trillade nästan bara EN gång :D
På hem vägen var vi alla JÄTTETRÖTTA!
Men det fanns ju dom som somnade redan på dit vägen xD
Dagens FAIL av mig:
När jag hade åkt skidor en stund, tyckte jag att jag var tillräckligt duktig för att åka den röda backen själv... Och när jag såg att några stod och kollade på mig, tänkte jag:
-Hehe, nu ska jag visa dom hur grym jag är!
Men att vara grym, är inte alltid sådär vidare "jättebra"
För självklart så tappar jag kontrollen och landar rakt upp och ner på magen med stavarna 3 meter ovanför mig, och jag känner på mig att någon står och skrattar åt mig, men vågade inte ens titta efter xD
Så mitt tipps till er:
Att vara grym, är inte alltid grymt ;D
Så här fin var jag idag ute i backarna! :D
Eh.. fast inte lika tecknad ;D
Och då här såg jag ut när jag var otecknad ;D
Nu var jag så pass grym, att jag tog denna bild från KARINS BLOGG :O
Så klicka på bilden så får ni se hennes blogg :D
_________________________________________
Morgondagens schema ser ut så här:
*Skola
*Piano
*Emmy och Linnea :D
*Showdance (45 min)
*Streetdance (60 min)
*SOVA!!!
Avslutnings vis på detta inlägg får ni en bild på HELLO KITTY! :D
Godnatt, snart ;D <3

1 kommentar:

  1. Sv: tack filippa, din också ! :)
    Tack det var också snällt ! : kram på dej !

    Annie

    SvaraRadera