onsdag 19 januari 2011

"Bloggutmaning"

Hej! Jag tänkte börja med en sån här "Bloggutmaning" Får se hur långt jag kommer ;D

dag1: presentation om mig och mitt liv

dag2: vad kärlek är för mig?
dag3: det här gör mig ledsen
dag4: några saker jag är rädd för
dag5: favorit platser
dag6: något jag saknar
dag7: intressen
dag8: min släkt / familj
dag9: favorit mat
dag10: det här upprör mig
dag11: favorit låtar
dag12: det här gör mig glad
dag13: min bästavän
dag14: något jag ångrar i mitt liv
dag15: vad skulle jag vilja ha för utseende
dag16: hur jag var när jag var liten
dag17: hur jag är nu
dag18: när jag blir stor ska jag…..
dag19: mitt hem/hus
dag20: här vill jag bo
dag21: det här kollar jag på på tv
dag22: hur det går för mig i skolan
dag23: videoklipp på mig
dag24: en ledig dag så…….
dag25: om jag vann en miljon skulle jag…..
dag26: det här åt jag idag
dag27: några bloggar jag följer
dag28: lite av mina kläder i min garderob
dag29: det här använder jag när jag ska fixa mig

Japp, du va det dag ett då ;D
Egentligen är ju den första en sammanfattning, av allt annat... Så jag kan inte skriva så mycket "om mig" men jag heter Filippa, och jag fyller 14 i April... Men sen kan jag nog inte skriva så mycket mer faktiskt ;D
Hehe, ha en bra dag nu i alla fall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar