onsdag 25 maj 2011

TRÖTT-GLAD-TRÖTT-GLAD :D

¡Hola!
Vet ni? Jag är riktigt trött! För jag har suttit i en tråkig skola och jobbat hela dan...
Eller är det verkligen den sanna sanningen?
Nepp! Eller det första var sant :) Jag är SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR trött!!!
Men det beror inte på att jag har varit i skolan! Nej, det beror på att jag, min underbara klass och mina underbara lärare har varit och bowlat i en timma och sedan grillat och lekt i stadsparken!!! :D :D :D
Ååå, vilken härlig dag. Lalalala lalalala lalalaaaaa!

En film om dagen kommer imorgon eller på fredag! :D

Imorgon har vi spanska prov... Inte taggad alls :(

Hoppas eran dag har varit lika bra som miiin!!!! :D

Godnatt! :)

3 bilder på Ällen, som inte har något alls med inlägget att göra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar