måndag 16 maj 2011

Pictures! :)

Hej hej!
Idag har det varit skolaaa! Jag, Mandiii, Annie och några till var ute och dansade i regnet :) HÄRLIGT! <3
Efter skolan cyklade jag Mandiii och Ällen hem till mig och åt CornFlakes med mjölk :D
Sen var vi ute och tog bilder!!! :)
Lite foton:







Jag har skaffat ett nytt redigerings program som jag ÄLSKAR <3

Wiiii! Sen var det dans! :) Vi hade övning inför karneval tåget som är den 28 maj! :)

HAHAH!!! På svenskan idag hade vi grammatik... och ifrån ingen stans säger Pontus:
"Asså, det här sitter ju som ett paraply i mun!" HAHAHAH det gjorde min dag!

Imorgon ska vi in till Jönköping och kolla på en rättegång. Efter det ska vi gå på länsmuseet och sedan ska några av oss äta på Mc Donalds! :D :D :D

Ha det underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar