söndag 29 maj 2011

10/x+7=12 :)

Heeeej!
Vet ni vad jag har upptäckt?
Ekvationer är GRYMT kul!!! :D :D :D
Jag har suttit med min mattebok halva helgen ;) <3


Idag har jag räknat matte, gjort ett försök till att städa mitt rum...(utan resultat) och vart med ALEEEEX :D :D


Alex kom hit vid ca 20 över 4, då visade hon mig sin skolavslutnings klänning! :) Jättefin! <3
Sen satt vi mest och pratade ;) Vid ungefär 10 i 6 åkte vi till henne och drack te med hennes föräldrar :) och vid ca halv 7 kom mamma och hämtade mig :)

En dag med lite seg början, men med ett toppen slut! :D

GRATTIS MAMMA!!! <3
Idag är det ju morsdag, och då ska man ju fira sin mamma! Hemma hos oss firade vi det med fruktsallad! :)
Mammas blogg -->http://habowoodfruar.blogspot.com/<-- Mammas blogg

Kraaam!!! :)


1 kommentar: