torsdag 19 maj 2011

Slappar dag! :)

Heeeeej!!! :D
Denna dag har varit en riktig slappar dag! Vi har är lediga ifrån skolan nu torsdag-fredag, härligt :)
Men i detta inlägg ska jag skriva om tisdag, onsdag och torsdag :D Så detta blir ett rejält inlägg ;)

Vi börjar med TISDAG:
Japp. I tisdags skrev jag att jag och Emmy skulle på bio... och det gjorde vi!!! :D Bion var AWESOME!!! Fast det var inte det smartaste att somna ca 03.10, och vakna 07.20... (så jag sov i 4 timmar och drömde mardrömmar ;$) Men det var det värt ;)
Onsdag:
Haha, onsdagen såg ut så här:
*Matte
*Somna i uppehållsrummet.
*No
*Spanska (Äta tapaaas :D)
*Lunch!
*Somna i ett hörn i ett klassrum
*Engelska. Hihi, visste ni att jag, Lisa och Emmy är grymma på att smöra för våran läsare? Hehe, vi köpte 10 smörknivar till henne :D
*So
*Idrott
*Hem och hålla mig vaken ;)
*Kolla på Sixtens teater på dagis
*Hem och somna omedvetet vid 7
*Vakna och borsta tänderna
*Somna på riktigt :D :D :D

Torsdag:
Som sagt har jag haft en riktigt slapp dag idag!
Jag har kollat på DisneyChannel och film (Ella den förtrollade) :) spelat piano, våfflat min lugg ;)
Och varit friidrotts tränare! :) Härlig dag!
Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar