tisdag 17 maj 2011

Glad tjej!!! :D

Hej hej!
Nu har jag ätit kvällsmat, städat och gjort lite läxor ;)

Dagen har varit helt UNDERBAR!!! :D
1. Först var vi på rättegången, men det var inte kul alls... för jag, Lukas och Filip delade på 2 stolar för att få plats... Så vi satt obekvämt x) Sen så var själva rättegången långtråkig...
2. Sen gick vi till länsmuseet. Inte det roligaste det heller x)
3. Mc Donald's med några i klassen! :)
4. Jag, Lisa och Emmy gick och provade MASSA kläder :)
Bilder:




5. Jag, Lisa, Emmy och Linnea åt mellanmål på Mc Donad's
6. Jag, Lisa och Emmy åkte hem.

Helt AWESOME dag!!! :D
Och bäst av allt...
Klockan 23.59 i natt, ska jag och Emmy se premiären av PIRATES OF THE CARIBBIEN 4!!! :D
AAAAAAA!!!!! Och Johnny Depp är ju med i den och jag ÄLSKAR verkligen honom :D :D :D
Ha det BÄST! :) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar