tisdag 4 oktober 2011

UNF, surprise och plugg!

Godmorgon alla glada och pigga människor! :D
Denna helg här jag varit på UNF läger från fredagen till söndagen! :) Helt awesome!
Men i söndags var jag inte bara på UNF, nej! För jag och Emmy tog busen hem, där vi träffade Lisa J, Sanna, Julia, Linuz, Simon, Kevin, Oskar och Gustav. Sedan smög vi alla in i Lisa M´s hus och överaskade henne med en överraskningsfest! :D
Lisa fyllde år igår, men vi firade henne en dag innan ;) Det blev en mycket trevlig dag, med tårta, tacos och massa skoj! :D

Den här veckan, är jag dränkt i prov och läxor. Därför ser mitt dagliga schema ut såhär:
sova-äta-plugga-sova-äta-plugga....
Eller nästan, men här kommer en bättre bild på det hela!

..

Om man kollar på mitt lilla schema, så är vi på tisdagen nu. Så jag tänkte förklara lite noggrannare vad som händer idag :)
1: Skola- man har en massa lektioner.
2: Kör- man sjunger.
3: Friidrott- jag ska på en friidrotts kurs.
4: Piano+sång- jag ska sjunga och spela piano på spinnet.
5: PLUGGA!!!!!!!!!!!!!!

Och såhär ser jag ut nu!
....
Vi har idrott första passet ;D

Ha det bäst! :D :D :D
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar