tisdag 11 oktober 2011

Målad dag ;D

Hej hej!
Jag tänkte berätta om min dag i målad form ;)
Även om inte jag är någon picasso, så tror jag ni ser vad det är i alla fall ;D
.
Japp, så ser det ut ;D Men jag tänkte fördjupa mig lite i det här :)
.
Denna dagen började med idrott! Och jag spelade faktiskt INTE fotboll! Nej, jag hängde i ringar och försökte lära Gustaf och Jonathan att gå ner i spagat xD
.
So.n... Vi har historia just nu... och då skulle vi måla en bild på hur triangelhandeln funkade, och när jag var klar frågade jag min lärare om han tyckte om mitt "konstverk" och hans svar blev:
"Jag tror faktisk att du ska välja ett annat yrke" Haha ;D
.
Blä på denna grej! 2 timmars hål timma, vad gör man? jo jag gör inget vettigt alls i en timma och sen pluggar jag med Filip och Jonathan i biblioteket! Wohu...
.
Teknik. Ja... Idag höll vi på med såna hjul jag har målat här ovanför ;)
.
Efter skolan är det Voice Pop! (Kör) Helt awesome! Då sjunger vi lite alla möjliga låtar ;D
.
Och sen är jag friidrotts tränare för 8 åringar :) Och efter det tränar jag själv ;D
.
Ja, vad kan man säga... Läxor...

Ja, det var min dag :D

(Glöm inte att jag byter bloggnamn på fredag! Phappies :))
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar