söndag 9 oktober 2011

Phappies! :)

Hej!
Denna morgon har spenderats i kyrkan med ett gäng härliga människor! :)
Men sen bar det av hemåt för att städa! För vid halv fem ska vi fira min broder som fyller 6 år på onsdag! :D
Tiden går lite för fort ibland!

Aja, men hur firar man inte bättre något än med en tårta? ;)
Därför tog sig mamma tid igår kväll att baka!
.
.
.
.
.
Är grymt taggad på att äta tårta nu ;D

Igår kom även mamma hem med massa fina saker ifrån IKEA :D
.
.
.

Föresten! Jag har en SUPERDUPERMEGAJÄTTEDUNDER viktig sak att säga!
Nu på fredag kommer jag bytta blogg namn! Det kommer vara samma blogg, men ett annat namn ;)
Jag byter ifrån Filippasfilmblogg till Phappies! :D Kommer påminna er flera gånger denna vecka :)
(En så länge har min testblogg namnet. Säger det, så ingen blir förvirrad ;D)

Ha det bäst!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar