måndag 4 juli 2011

Vitsippor är vita och Tyskland leder med 2-0!

Jag tycker jag borde få nobelpris för den rubriken :D
Kan ni inte se er framför er hur de ropar:
-Och den smartigaste rubrik skrivaren är... FILIPPA HUGOSSON!!!
Och sen ser man mig tralla upp på scen och ta i mot smartigaste rubrikskrivarpriset :)
'
EXTREMT STOR BILD OCH LITEN TEXT!
Men det ska vi inte diskutera! ;)

Jahapp... Vill ni veta en rätt awesome sak?
JAG ÅKER OM EN VECKA!!! :D :D :D
Om ni på något vis missat vart jag ska... (Rätt svårt att tro, men OM...)
Så ska jag till USAAAAAAA! :D :D

Att bero på rubriken!
Visste ni att jag kollar på fotboll just nu?
Eller... tittar var att ta i ;S Jag mer "råkar se" på fotboll ;) Jag sitter vid datorn och tv:n står på bakom :)
Och det står:
Tyskland 2-0 England!

Men nu ska jag sova :D
Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar