torsdag 28 juli 2011

Lite om mig :)

Detta är ifrån den dagen jag skrev det ;D (Den 10/7)

Brukar du komma i tid: om det ändå vore så väl... Hahha, nej men oftas :D
När mår du bra: När jag mår bra ;)
När blev du fotad senast: Den dag jag skrev detta :D (10/7)
Vad hade du i din mun senast: tuggummi!

Hur känner du dig nu: Seeeeeg...
Kan du laga mat: Jag är hel grym! nästan. inte.

Vad tycker du om fötter: praktiskt om man vill gå någonstans :)
Är du smart: det kan diskuteras ;)

Är du aktiv i skolan: inte nu på sommarlovet ;)

Hade du en bra kväll igår: AWESOME!!!!
Din favoritdryck på morgonen: MLÖLK.
Vad ska du göra i sommar: landet i väst :) (usa)

Vad vill du jobba som: Hmm... Jag väljer mellan jultomte eller påskhare ;S

Vad lyssnar du på för musik: Bra musik :)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Miiiin :D


Din första
Första piercingen: Öronen

Första priset: En chokladkaka... kanske?
Första sporten du började på: Dans
Första husdjuret: Fiiisk
Första semestern: USA :D


Favoriter:
Filmer: romantiska komedier :)
Tvprogram:
Lycka till Charlie (Disney freek)
Musik: Bra musik :)
Drink: Loka

Sport: Dans! :D :D :D

Bok: Hur kär får man bli







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar