torsdag 28 juli 2011

HOLLYWOOD!!! :D :D :D
















Hej!

Okej... Nu har jag återhämtat mig!

Showen var JÄTTEBRA!!!

Tyvärr fick man inte ta med sig kameror in :(

Men här är en bild ifrån kön! :(


Men vi fick autografer och KRAAAAMAR :D <3

Det var så AAAAASSSSS COOOOOOOOOOOLT!!! :D :D :D :D

Igår var vi på:





Min favorit del, var när man fick åka "behind the scenes"

Här kommer lite bilder ifrån Universal:




Någon random sak




The Grinch




Desperate housewives




The shark




Mitt, Fannys, Sixtens och Hopps band ;)




MOAHAHAHA Jag har blivit FARAOOOO :D :D :D







Svamp Bob!!! :D


Idag åkte vi till Malibu, som Sterling Knight tipsade mig och Fanny om! :)

Och det var väldigt vackert!























Och här kommer lite bilder ifrån i tisdags :)








Jag har det AWESOME!!!

Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar