fredag 29 juli 2011

Dag 6 (: - My family!

Hej!
Dag 6 nu!

Och jag kommer att berätta lite mer om min närmsta släckt i detta inlägg! :D

Ja... vem ska jag börjar med...

Det får bli MAMMA!:


Min mamma heter Ann Hugosson, och jag kan LOVA att hon är den BÄSTA MAMMAN I HEEELA VÄRDEN!! :D Hon driver en blogg, precis som jag, fast hennes heter: http://habowoodfruar.blogspot.com/.

Hon är även frisör och har en frisör salong här i "Habowood" (som mamma hade sagt ;D)

som heter STUDIO H :D

Jag vet inte mer vad jag mer kan skriva om mamma...



...så nu blir det PAPPA!:


Min pappa heter Mikael Hugosson, och han är VÄÄÄÄRLDENS BÄST PAPPA!! :D

Han jobbar på Lindab. Vet inte EXAKT vad han gör, men han säljer plåt till byggen eller något i den stilen ;D



Nu ska ni få höra om min SYSTER!:



Fanny Hugosson heter hon! Hon är en underbar syster,och jag ser upp till henne 100%! :D

Hon är två år äldre än mig, och ska börja gymnasiet i Augusti. Hon dansar (precis som jag ;)) och hon spelar gitarr och fiol, hon går på vollyboll, sjunger och är GRYMT smart! Hon drev en blogg när hon gick i 7:an.



Nu är det dags för min BROR:


SIXTEN HUGOSSON!

Sixten är snart 6 år, och han ska börja skolan i Augusti!!!

Herre gud va tiden flyger iväg!! Sixten är en underbar bror som har ett grymt härligt skratt! :D

Och han är en underbar bror! :D :D :D



Nu är det tre personer till jag vill berätta om

de två första är min MORBROR OCH HANS TJEJ:


Jonny Lindqvist och Emelie Wysell

Jag kan börja med Jonny:

Jonny är min morbror, men han känns som min storebror!

För: han retar mig, precis som en storebror gör ;) Men det är det jag gillar bäst med honom! :)

Emelie:

Emelie är som sagt Jonnys tjej, och det är jag SUPERGLAD för :D :D :D Hon är jättesnäll, jättesöt och en underbar "moster" :D :D :D



Den sista jag ska skriva om är kanske inte precis ""min" familj" eller så, men jag tycker hon ska vara med här :D

och det är Tilda!: (hon till vänster)


Tilda Alnervik är egentligen Fannys kompis, men hon är här så ofta, så hon får vara med här med ;D

Tilda är lika gammal som Fanny, och ska också börja gymnasiet i Augusti :)

Hon är en grymt duktig fotograf!


Här kommer lite bilder :)




Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar