fredag 11 mars 2011

Why you gotta be so mean?

Godmorgon!!! :D
Idag är det Fredag, och ikväll är det Nattbandy! :D
Jag, Lisa och Lisa är de ända tjejerna som är med... och Lisa är lite halv sjuk (hon va sjuk i onsdags och kan knappt prata den stackarn ;)) och jag spelar inte bandy i vanliga fall, därför är jag inte så där vidare jättebra... Men sen så har vi ju Den andra Lisa med! Och hon är frisk och kry och helgrym på bandy! :D :D

Imorgon ska Karin få äran att bjuda mig på detta:
*Lunch (på någon kinarestaurang)
* Bio snacks (biobiljetten betakar jag själv ;D)
och sen så ska vi se på bio! Vi ska se den här.............. Mohahaha! ni får inte veta vilken film... än!
Eller egentligen är det Karin som inte får veta, men skriver jag det i bloggen, får hon ju reda på det xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar