fredag 18 mars 2011

*Hick*Oj-Nej,Usch,Ah,GAAAAAH!!!!

Åh vad härligt! Jag vaknade idag och så sken solen och allt var grönt :)
Eller?
NEJ!! När jag vaknade var hela värden VIT!!?? SNÄLLA SNÖ FÖRSVINN!
Just nu är Habo (och resten av landet) täckt av ca 20 cm snö!!! :O *ilska*
Men, men... Det är inget jag kan göra något åt...
Nu ska vi få fram lite positiva saker...
okej?
1.DET ÄR FREDAG :D :D
2.Jag har ingen engelska och svenska läxa tills idag :D
3.Jag och Ellen ska åka och bada med kyrkan idag! (:
4.Jag ska kanske till Gekås Ullared på tisdag :D

_____________________________________________
Jag tänkte berätta 2 saker om igår för er nu!
Sakimojs 1:
Hehe, jag fick hicka... Och ibland när jag hickade råkade jag säga oj efter... men jag blev så arg på det så efter ett tag lät det såhär när jag hickade:
*hick*Oj-Nej,Usch,Ah,GAAAAAH!!!!

Sakimojs 2:
HAHAHAHA! Jag lurade Karin att det fans något som hette "smakao" hahaha!!!!
Hon satt och leta igenom hela vårat skafferi efter en orange burk med blå text där det stod "SMAKAO"
Efter ett ta började jag gap flabba:
Jag: HAHAHAH KARIN!!! DET FINNS INGET SOM HETER SMAKAO!!! HAHAHA
Karin: Inte? jag tyckte väl det lät lite konstigt...



Ha det bra!
XOXO Filippa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar