söndag 13 mars 2011

Nattbandy

Nu är jag så busig, att jag härmar Karin lite ;D Hihi
Här kommer bilderna från nattbandyn (som Karin har tagit, men jag redigerat ;D)




Hehe, titta mitt hår xD




Föresten! Nattbandyn gick AS GRYMT!!! Vi van över ALLA 7:or, och vi vann över ALLA 8:or, och kom 2:a på HELA skolan :D :D :D
______________________________________________
I lördags var jag och Karin på BIO :D :D :D
Hon visste inte vilken film det var förens filmen hade börjat ;D
Det roliga var, att innan vi gick in på bion, satt vi och skrev en låt (den kommer upp på bloggen på fredag ;D) om bengt, då visades en reklam om filmen vi skulle se...
och då sa Karin:
HAHAHAHAH! Den skulle jag vilja se!!! :D :D :D
och det var denna film vi såg:

Nu ska jag äta frukost!
Hehe... Ha en bra dag! :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar