söndag 6 mars 2011

Vår på ingång! :D

Godmorgon godmorgon på er denna vackra dag!
Åh vad härligt väder det ser ut att vara! Jag funderar på att gå ut och fota lite sen.
Men inte nu! För nu kollar jag på Skönheten och odjuret, det är en av de bästa Disney filmerna! :D
Igår va jag och Ällen som sagt i stan! Och här kommer bilder på det jag köpte:
Blus: H&M 149:-
Glasögon: H&M 79:-
9 t-shirts: Stadium 297:-
Och nej, alla tröjor är INTE till mig ;D Jag och Ällen köpte dom till våran dansgrupp :D
klockan 16.04 kom mamma, pappa och Sixten och hämtade mig, och då åkte vi till mina kusiner :D De är så söta! Dom är 4 och 2 år (tror jag) och sen va deras kusin där med, Emelie (8 år) hon är också grymt söt! :D
Här är en bild på tårtan!

Det är en dunder honung-tårta :D
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar