tisdag 25 juni 2013

Frukost med Harry

Godmorgon!
Nu sitter jag här och funderar lite på en ny design till bloggen. Nu när jag börjar komma igång igen, känns det bra med något nytt!

Jag vaknade vid 9 och gick upp, gjorde frukost, satte mig på uteplatsen, åt och läste lite Harry Potter :) Mysig morgon!

Idag har jag inte så mycket planerat, jag ska nog fortsätta städa/rensa min garderob, som är alldeles för stökig!

Vad ska jag göra i sommar då? Jo, nu de 2 kommande veckorna, har jag inte så jättemycket inplanerat, jag tar det lite som det kommer. Vecka 28, ska jag, mamma, pappa och Sixten bila ner till Italien. När jag kommit hem därifrån, ska jag till Strandgården på läger! Det var där mitt konfirmations läger var förra året, så det ska bli kul att åka tillbaka! Efter Strandgården ska jag jobba 2 veckor, och sen börjar skolan.
Så ser mitt sommarlov ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar