måndag 24 juni 2013

Efter 5 månader och 17 dagar



Ja... det var ju ett tag sen nu! Lät allt annat komma i mellan, men nu är jag tillbaka! För ett litet tag i alla fall :)

Så, vad har hänt sen sist? Ja ni... Mycket! Det var ju ett halvår sen senast. Men jag kan försöka kortfatta de senaste veckorna i alla fall:

För ca 3 veckor sen var jag i London med en kompis, pappa och Sixten!
Jag och Emmy gick mest på primark och i andra affärer. Första dagen åkte vi till The making of Harry Potter! Jag var där med min familj förra året, men det var minst lika häftigt att vara där nu igen!!

King Cross Station
Emmy
Emmy och jag

Emmy smakar Butterbeer
Jag, Sixten och Emmy

Innan London, hade vi 9:or våran musikal!
Det var ibland det roligaste jag har gjort under min tid på hagaboda! Så många man lär känna, och så otroligt kul man har!
DSC_0023
Lilla jag

När vi kom hem ifrån London var det bara en vecka kvar för oss i skolan! På tisdagen var jag och min klass hos min lärare, vilket var otroligt mysigt. Sen på onsdagen, åkte alla 9:or ner till Munkaskog för att leka lekar :) Denna dag var jag och några av mina kära vänner hippies!
Jesper, Eira, Emmy och Karin
Eira och Karin kör in i ett staket
Min fina klass som försöker samarbeta 
Eira
Eira och Karin
Eira och Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar