måndag 24 juni 2013

Efter 5 månader och 17 dagar (del 3)

På lördagen skulle min minsta kusin, Nova, döpas :)
Mor och dotter
Sixten och jag

Far och dotter

Veckan efter började jag med en tre dagars danskurs, vilket var otroligt kul och givande!

På torsdagen åkte jag och Eira till Jönköping för att låna böcker!
Sen på kvällen, var jag och några kompisar nere vid Domsand och badade :)

Sen blev det fredag igen, och denna fredag var det midsommar!
Vid 12 åkte jag och min familj (alla utom Fanny som just nu befinner sig i Usa!) till Drottningstorp för att fira lite :) Strax innan 15, skjutsade pappa mig till Karin, där vi var några kompisar som skulle fira midsommar tillsammans!

På kvällen dansade vi runt midsommarstången, gick ut och gick, grillade korv, pratade, och hade det väldigt mysigt :)
Alla utom Robin och Natalie sov där, så på morgonen vaknade vi, åt frukost och gick sedan ut igen! 
Sen åt vi pannkakor, och allt eftersom började alla åka hem

Det var nog det mesta jag gjort under de här veckorna. Jag skulle kunna skriva ännu mer, men det kändes bättre att kortfatta så mycket som möjligt (om man nu kan kalla detta för en kortfattning).

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar