söndag 19 juni 2011

Ny design på G! :)

Japp, rubriken sa det mesta...
Jag har börjat skissa på en ny design, för jag tycker den jag har just nu är lite vintrig ;)
Jag har en idé, men om det är något speciellt som ni tycker borde finnas i min nya design, får ni jättegärna hjälpa mig! :D Ni kan skriva vad ni tycker här i bloggen, Facebook, mail, om ni ser mig någon stans, eller vad ni nu kan hitta på ;)
Grymt tacksam om jag får någon hjälp <3

Godmorgon! :D
Jag vaknade för ungefär en timma sen ;) Så jag har redigerat lite bilder:




Nu ska jag nog gå ner och äta frukost :)
Ha det braaaaaaa! :D :D :D

1 kommentar:

  1. jag tycker det kan vara något splashigt (konstigt ord..) med massa färger och något som är typiskt dig typ något med en filmklappa pianotangenter eller något sånt :D kanske inte mycket till hjälp men ett litet tips iaf ;)

    SvaraRadera