lördag 4 juni 2011

Huskvarna 100år! :)

Hej!
Går dagen blev inte alls som planerad... Men säg inte att det inte var något bra ;)

Jag Pemmy och Lisla ska filma på måndag istället, för vi fick inte ihop någon tid som passade ;)
Eftersom jag inte filmade igår... hängde jag med min familj till Jönköping! :)

Det första vi gjorde var att köpa en cykel till Sixten, för hans andra är för stor. Så det första han gjorde när han kom hem var att cykla :)


Efter vi hade köpt cykeln åkte vi till Ekos och köpte lite trädgårds saker och... *trumvirvel*
Garn!
Och virknålar och en "lär dig virka bakelser bok" :) Så nu ska det virkas här hemma ;)

Vi åkte även till A6, men där gjorde vi inget speciellt ;) Eller jo! Det gjorde vi! Vi var inne på Coop och handlade! Och då köpte vi en loka, med Coconut smak!



Jag tyckte det var en konstig blandning, men helt okej :)

Igår kväll åt vi en riktig sommar kvällsmat!
Detta stod på menyn:

*Grillat kött
*Grillade majskolvar
*Kroketter
*Cream fresh
*Vitlöksbröd
*Sallad
Underbart!!! :D
__________________________________
Idag har jag och min syster blivit erbjudna att sjunga när Huskvarna firar hundra år!
Så kom till Mjölkfållan i Huskvarna 14.30! :)

Hoppas eran dag blir magisk! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar