tisdag 3 april 2012

Good morning! :D

Gårdagen spenderades med två underbara människor! :D
Jag tänkte förklara hur dagen såg ut:
Mändi kom hem till mig, så vi kunde gå hem till Ällen. 10 minuter senare gick vi till ICA (för jag skulle köpa påskägg). Då  fick vi för oss att vi skulle åka alla tre på min långboard... Det var inte lyckat.




Ällen har tagit körkort! :D
Sen, av någon konstig anledning, fick ällen och mändi för sig att laga mat till oss, i mitt kök, fast jag fick inte kolla vad dom gjorde ;D Så jag lät dom laga maten samtidigt som jag spelade piano :D
Maten blev god.
Efter det, tog vi oss tid att göra kladdkaka :D :D :D Och medan den svalnade, gick vi ut och fotade väldigt seriöst.

På kvällen träffade vi Edith och Lowe i lekparken, för jag och Edith skulle byta påskägg :D

När vi hade hittat våra gömda påskägg gick vi hem till mig, och lyssnade på massa underbara låtar som vi lyssnade på när vi var små :D

Ett exempel:


Det var min gårdag!
Ha det gött :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar