söndag 1 april 2012

April april :D

Hej!
Nu undrar nog ni vart jag har hållit hus de senaste veckorna.. och det är så här att jag har varit på Nordpolen! :D Det var varmt och skönt där, och jag har badat varje dag!!! 
Men eftersom att det är den första april idag, så tror jag att ni fattar att det var ljug :( För det är inte varmt där...

Aja, i fredags startade jag mitt påsklov med att åka in till a6 med ÄllenPällen och MändiPändi :D  Vi han vara där i 20 minuter, sen fick vi springa som tre, ja jag vet inte vad, till bussen för att vi skulle på bio med our dansgrupp :D (Vad jag han köpa under de 20 minuterna, kommer i ett senare inlägg ;))
Vi kollade på the hunger games, och det var den bästa filmen jag sätt på länge!!! Den rekommenderas STARKT!
Efter filmen åkte vi hem till mig och åt chips, godis m.fl. innan vi somnade :)

På lördagen, vaknade vi alla vid 06.50, så vi gick upp redan 07.30 och började göra frukost :D
Vi bestämde oss för att äta en MEGA frukost, så vi gjorde amerikanska pannkakor, vi stekte ägg & bacon och så rostade vi mackor :) Det blev mega mums! 
Senare på kvällen, när alla hade gått hem, cyklade jag och min familj, till familjen Bertling, där vi var bjudna på middag :)


Förrätt 
Huvudrätt
Efterrätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar