onsdag 14 mars 2012

Mysig dag :)

Det har varit en OTROLIGT mysig dag idag!
Den började lite segt, men vid 9 sms:ade Edith mig och frågade om jag ville äta lunch med henne (hon hade nämligen varit och tagit bort sitt gips idag, och jag började inte förens 17.00) och självklart tackade jag ja! :D
Mamma skjutsade in mig till afroshoppen i Jönköping, där vi köpte lite grejer. Sen tog jag bussen in till A6, där jag mötte Edith. Vi gick och kollade lite i affärer och letade efter kläder vi ska sy om till våran dansuppvisning innan vi gick till Olsen Twins och åt tacosbuffé :D
Vid 3 tog vi bussen hem, så vi skulle hinna med Voicepop :) Och vid 16.20, fick jag ta bussen tillbaka till Jönköping, för jag skulle till min prao.

En väldigt mysig dag!
Imorgon är det sista dagen för mig på praon, för vi har ufadagar torsdag-fredag. Det känns lite tråkigt, för jag har haft det jättebra på praon! Men på fredag händer något rätt så awesome kan jag lova er ;) Ni får se då vad det är.
Kram

1 kommentar: