söndag 11 mars 2012

Hemma :)

Så... Då var helgen slut..
Jag har haft det bra i Stockholm och nu tänkte jag visa vad jag gjort!


Fredag:
13.50 gick bussen ifrån Jönköping. Det var en helt okej mysig buss resa :D
Vi kom fram till Stockholm ungefär vid 18, då mötte vi Maria, och gick till hennes lägenhet.
Sen åt vi, och gjorde inte så mycket mer :)

På lördagen vaknade vi och åt frukost innan vi gav oss ut på stan.
Vi gick i olika affärer ett tag, sen gick vi och åt!




Efter vi ätit, fortsatte vi ut på Stockholms gator :)



Vid 16.00 kände vi oss hyfsat klara, och begav oss därför till biografen, där vi såg denna film:


En grymt bra film!
Sen gick vi tillbaka till lägenheten för att äta och kolla på melodifestivalen :)
Fanny höll på Danny, Maria på Torsten och jag på Loreen.
Och Loreen vann! :D


Söndag:
Denna dag började med frukost, och sedan en liten promenad...






Sen gick vi till Beyond Retro (bild källa). En affär med UNDERBARA kläder!!! Om jag inte vore pank, hade jag nog köpt hela affären ;)

Vid 14.45 gick bussen hem, och vi var tillbaka i Jönköping ca 18.15 :D

Kram! :)
P.s. Bilder på det jag köpte under helgen kommer! d.s.

1 kommentar: