lördag 7 januari 2012

Smart tjej det där!

Den här tjejen kan vara sjukt smart!
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)
peppa självförtroendet
Otroligt bra sagt!
Det är sällan man ger sig själv komplimanger när man har gjort något bra, men det borde man göra!
Jag vet egentligen inte riktig varför det är så svårt att komma på saker man tycker är bra med sig själv?
Alla är ju bra på något!

Om jag ska fortsätta i hennes spår, skulle jag säga att jag är bra på att ta tag i saker och göra det jag vill. Jag trivs med mig själv, och älskar att hjälpa andra, så de också ska må bra :D

Jag tycker vi ska fortsätta ge oss själva beröm! Dock behöver det inte alltid vara offentligt... men varje kväll kan man påminna sig själv om några saker man har gjort bra den dagen :)

Lycka till! :D
Kram♥

1 kommentar:

  1. Jag älskar hennes blogg :)
    Jag hittade hennes blogg via Keela.se i somras. Så dem är mina favoritbloggar :D O
    ch två nya bloggare som jag gillar är Caty.nu och epicfaiil.se.

    SvaraRadera