tisdag 17 januari 2012

Indien

Hej alla vackra människor!
Gårdagen spenderades med årets första danslektion! :D
Men innan det tog jag mig tid att gå till en av Habo´s 2hand butik! Hittade två klänningar och en skjorta för sammanlagt 63 kr!!!! Helt underbart! :D
Billit= smaaaaart ;)

Just nu har jag SO! Vi jobbar om världens industri.. Jag jobbar förtillfället om Indien!

Lite mega intresant om indien:

"När Indien blev självständigt, 1947, började de satsa på att bygga upp en egen industri. Mellan 50 och 60-talet växte industrin, men vid 70-talet stannade den upp, på grund av dålig kvalité m.fl. Men under 90-talet, när Raos var premiärminister, blev det bättre. Han införde skattlättnader, det var utlänningar och enskilda indier uppmuntrades att investera."

Idag ska jag vara friidrotts trännare :D
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar