torsdag 21 april 2011

Megadaaaaag! :)

Tjooooooooo! :)
Denna dag har varit TOPPEN! :D Den har sett ut så här:
*Jag och Alex(den)andra lämnade Sixten på dagis :)
*Jag och Alex(den)andra facerapeade varandra (jag var bäst!)
*Alex gick hem :(
*Mandiii kom :)
*Jag och Mandiii klättrade i träd
*Jag och Mandiii skrev manus
*Jag och Mandiii valde kläder vi ska ha på lördag :) (se anledning längre ner ;))
*Mandiii gick hem :(
*Jag åt kvällsmat :)
*Kollade på BAMBI :D
*Sitter vid datorn
*Ska snart sova <3
Hahah, så har min dag sett ut! :)
Alex och jag :)
Mandiii och jag :)
Bambiiiiiii :D


Jo, punkt 7 såg ut så här: "Jag och Mandiii valde kläder vi ska ha på lördag :) (se anledning längre ner ;))"
So, here it comes:
På påsk varje år är det en blåkulla-träff i jönköping! Alla utklädda barn som kommer får godis, och de får leta efter påsk ägg och häxor. Och det är på "häxor" vi kommer in!

Jag, Mandiii, Fanny och 5 till ska gå runt som häxor på stan! :) Då ska barnen komma fram och fråga vad vi heter!
När jag var mindre gick alltid jag och min syster och letade efter häxorna och det är en JÄTTEKUL grej :)
Bilder från andra år :


Nu ska jag gå och borsta tänderna, och sedan krypa ner i min varma, mysiga säng :)
Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar