söndag 24 april 2011

Härlig dag! :)

Godkväll! :)
Jag och pappa har nyss lyssnat på musik som han lyssnade på när han var i min ålder! :D
Det var kanske inte den sortens musik jag lyssnar på, men den var faktiskt rätt bra!

Vid 12 idag, befann jag och Fanny oss på bil-mässan på Elmia! Men jag nästan inga bilar alls, för vi stod vid entren och delade ut flygblad om konserthuset :)
Sen tog vi en buss till Habo :)

Efter det har jag varit med Mandiii! :) Vi var ute i solen i stort sätt hela tiden, HÄRLIGT! :D
Det var så tufft! För när vi skulle gå över hennes garage-uppfart, kom en ödla springandes framför oss, det kändes verkligen som om man vore utomlands! :)
Heeelt random bild! ;)

När jag kom hem från Mandiii, åt jag grillat med familjen :) Sen satte jag mig och läste ut min bok, som var min läxa att läsa ut under lovet. Men det tråkiga var att den var inte bra... Men nu är jag fri från den!!!
Eller, njaaa.. *host* Nästan i alla fall ;)Först måste jag skriva någon bok rapport om den, men sen är jag fri från den :D :D :D
Nu ska jag lägga mig och kolla på Disney... och sova <3
Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar