lördag 19 februari 2011

Comunications-sidor

Hej!
Sitter framför dator och TV med Ällen :D



Hade tänkt att visa filmen jag har gjort nu...
MEN SJÄLVKLART SKA DATORN SEGA JUST NÄR MAN VILL ATT DEN SKA FUNKA!!!
Men ska försöka fixa filmen på våran musik dator imorgon ;D

Dagen har varit superskoj :D Den började med att Annika skjutsade mig, Ellen, Fanny och Ebba till Jönköpings högskola, där blev vi intervjuade av två studenter om sociala medier :)
De frågade om vad vi gillade för comunications-sidor och lite sånt ;D Det blev typ blogg och facebook x)
<-- Jönköpings Högskola
Sen åkte vi in till A6 och åt på SOYA :D
Mumsit!
Sen va vi där till 18.00 :D Jag köpte en vanlig, svart t-shirt och glass :D
Nu har jag kollat på Melodifestivalen, och titta vad som syntes:
Linneas grattis skylt till Karin!
Nu har Ellen gått hem och jag sitter och kollar på solsidan (repris) och jag ska snart sova :D
Godnatt <3

2 kommentarer:

  1. Det måste vart den konstigaste födelsedagen i karins liv haha :) först överaskningsfesten , sen en skylt i tv hihi :D

    SvaraRadera
  2. hahah jag gillar verkligen johannas kommentar!:D

    SvaraRadera