torsdag 17 februari 2011

Alice in wonderland!

Godmorgon :D
Jag tänkte berätta om gårdagen, dagen och morgondagen :D
Gårdagen:
Igår satt jag och redigerade lite bilder :D
Ser man vilka jag försöker likna?
om inte är det The Hatmaker och the queen of hearts i alice in wonderland
Dagen:
Idag ska jag "jobba" på Jönköpings Mini melodifestival på Jönköpings teater :D
Eller jobba och jobba... Jag ska va en liten hjälp reda xD Men sen på kvällen ska jag vara med på KFUM discot och "jobba" där med :D (ska typ ta i mot inträde eller nått :D)
Morgondagen:
Imorgon ska jag och mamma förhoppningsvis till stan :D
Det var GRYMT länge sen jag och mamma va där tillsammans! (brukar åka dit med kompisar ;D)
Hoppas ni får en AWESOME dag! (Sorry för jag snodde ditt ord Karin ;D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar