lördag 3 november 2012

Luna Lovegood

Både igår och i förrgår var jag på Halloweenfest. I Torsdags hos Amanda och igår hos Eira. Jag har haft det så otroligt kul!

Jag var utklädd till Harry Potter karaktären Luna Lovegood På fredagen, när Karin var med, så var hon Hermione Granger :)







































På torsdagen var det min dansgrupp som firade Halloween tillsammans. Vi hade inget speciellt inplanerat, men vi hade det jättemysigt :)

Igår var det Eira som höll i det. Hon och Emmy hade lagat mat (som såg ut som händer och sånt) hela dagen. Efter vi hade ätit gick vi på spökrunda och sen såg vi en sjukt bra film :)

Ikväll så ska jag på 80-tals fest. Är otroligt taggad inför det med! :D

Ha det bäst people!

1 kommentar:

  1. Men vad roligt att ni var kariktärer från Harry Potter! Du är bra lik Luna! Det var bra länge sen jag kollade din blogg! :) Har äntligen hittat din blogg igen!

    SvaraRadera